tiistai 29. syyskuuta 2015

Juoksee juoksee...

Naapurisopu on taas koetuksella.  Marsa aloitti juoksunsa, ja aivan liian aikaisin. Minä odottelin Metelle juoksuja loka-marraskuulle ja Marsalle joulukuulle, mutta mitä vielä! Rva M aloitti nyt ja Meten juoksut... todennäköisesti alkavat myös piakkoin.

Minua harmittaa kun olin niin kovasti menossa Marsan kanssa Mänttä-Vilppulan mejään. Kutsu kokeeseen tuli samoihin aikoihin kun totuus rouvan juoksuista alkoi valjeta minulle.  Olin pitkään arponut ilmoittaisinko Marsan mejään vai Meten taippareihin ja päädyin lopulta ilmoittamaan rouvan  mejäkokeeseen. Nyt se osallistuminen on sitten peruttu ja taippareihinhan ei enää päästä. Olisin kyllä mennyt Meten kanssa vaikka ihan harjoitusmielessä... Voi peeveli näiden eukkojen kanssa! (Muistelee vanhoja hyviä aikoja kun ruokakuntaan kuului vain uroskoiria...)
Eli tiedoksi niille jotka eivät ole mejän sääntöihin perehtyneet: juoksuinen narttu ei saa olla edes koepaikalla.

Juoksee, juoksee...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti